עיצוב

פסטיבל OFFF מגיע לתל אביב בפעם הראשונה

רונית קליין | 1 באוגוסט 2017

 

השנה זה קורה! בספטמבר הקרוב פסטיבל OFFF הבינלאומי לעיצוב נוחת בישראל וההתרגשות בעיצומה. למי זה מיועד? מי המרצים והמרצות? מה עוד בתכנית? כל התשובות בפוסט הזה.

גבירותי ורבותי, OFFF

אז OFFF היא למעשה קהילה שמרכזת בתוכה את כל מי שרוצה ללמוד, לקבל ולהעניק השראה בכל הקשור לעיצוב, קריאייטיב, אילוסטרציות ועוד. בגדול, כפי שמארגני הכנס מציגים זאת ללא טייטלים, OFFF נועד לסקרנים.

הפסטיבל המדובר (כן, פסטיבל, לא כנס) נחנך בברצלונה לפני 17 שנה. מאז הוא שם דבר בתחום ומהווה הזדמנות למפגשים ייחודיים ומגוונים לכל מי שמגיע מתחום התקשורת החזותית. בפסטיבל מתארחים הסטודיואים והמעצבים המובילים בעולם וחברות בינלאומיות גדולות שולחות את העובדים שלהן מרחבי העולם לקבל בו השראה.

בארץ הפסטיבל יתקיים במזיאון תל אביב למשך יומיים בין התאריכים 24.9.17-25.9.17.

 

פסטיבל ולא כנס

OFFF לא מתנהל כמו כנס רגיל. על אף שהאירוע מורכב ברובו מהרצאות וסדנאות ייחודיות ומעוררות השראה (בעיקר של דוברים מחו"ל), נראה שמארגני הפסטיבל הזה, ניצן רוזנברג ולירי ארגוב,  לא שכחו לרגע את אלמנט הפאן. יש על זה דגש משמעותי ואפילו יוקדש איזור שלם במתחם פשוט בשביל לעשות כיף. למה לא? תוכלו פשוט לשבת שם, להירגע, לשתות בירה ואפילו לצפות בהרצאות בלייב על מסכי ענק. יותר מהכל, תוכלו לפגוש שם אנשים, לדבר, להצמיח השראה הדדית ולהעלות רעיונות חדשים.

בנוסף לכל אלו, תוכלו להינות גם משוק שיציע במה למעצבים ויוצרים מקומיים להציג את העבודות שלהם לבאי הפסטיבל, מדוכני אוכל, מייצגים אינטראקטיביים ועוד הפתעות מעניינות ומהנות.

 

למי זה מתאים?

כפי שמצויין באתר הפסטיבל, הוא מיועד בעיקר לסקרנים. לכל מי שרוצה ללמוד, לתת ולקבל השראה. אם ננסה בכל זאת להבין למי באמת מתאים הפסטיבל הזה, נבין שהוא למעשה מטשטש את הגבולות. אם ביומיום אנו נוטים לעשות הפרדה בין מעצבים (אם הם בחברות הייטק, גיימינג, משרדי פרסום או מיתוג) לאנימטורים, תלתיסטים, מאפיינים, מאיירים או אפילו מעצבים תעשייתיים , הרי בפסטיבל זה הכל מתחבר. תחשבו על זה רגע, תהליכי היצירה של כל תחום שהוזכר כאן הם בסופו של דבר דיי דומים. כולנו חושבים, מחפשים פתרונות לבעיות ולאתגרים שונים בדרך.

בנוסף, אנו נוטים פעמים רבות לעשות הפרדה בין כנסים ואירועים מקצועיים שונים לכל נישה בעולם הדיגיטל. כך, למשל, אנו מוצאים את עצמנו מתעניינים באירועים שונים לכל תחום: גיימינג, סטארטאפים, מיתוג, אנימציה, דיגיטל ועוד.

פסטיבל OFFF בכללותו עוסק במגוון תחומים, כמו איור, VR, AR, מיתוג, דיגיטל, מושן, תלת מימד, טיפוגרפיה ועוד, ועל כן, הוא באמת מתאים לכולנו.

 

ההרצאות

בפסטיבל יתארחו מרצים בינלאומיים מחברות מובילות בתחום, כמו גם מרצים ישראלים.

אחד מהם הוא ג'ון הוויט מ- moving brands, סטודיו ידוע, גדול ומכובד לעיצוב ומיתוג. הם עובדים על המון פרויקטים גדולים ומעניינים עם לקוחות כמו פייסבוק, HP ועוד. אתם בטח מכירים לוגואים שהם יצרו כמו Hp, netflix, asana, devianart ועוד.

סט הכישורים הנרחב של הוויט מאפשר לו להיכנס לצוותי עיצוב ולתמוך במגוון רחב של לקוחות ברחבי העולם.

דובר נוסף שכדאי להגיע ולשמוע את ההרצאה שלו הוא סטיב סימפסון, מאייר זוכה פרסים מאירלנד שיוצר דמויות אנימציה, אריזות וטיפוגרפיה מאויירת. שהיחודיות שלו באה לידי ביטוי באופן מובהק ביצירותיו. בין לקוחותיו של סימפסון תוכלו למצוא את גינס, הייניקן, אבסולוט והרשימה עוד ארוכה…

גם דייבור קארוואק, המחזיק במגוון פרסים (25, ליתר דיוק), יתארח בפסטיבל הקרוב. במסגרת עבודתו ב- B-reel, דייבור מתמחה בעבודה עם לקוחות גדולים כמו למשל נייקי, פוט לוקר, NBA וגוגל. כיום, הוא מוביל את כל מה שקשור לאפליקציה החדשה של הלהקה הידועה הגורילז, המשלבת אלמנטים של AR, VR וקטעי וידאו ב- 360 מעלות.

 

 

 

הסדנאות

הסדנא מבית Designit שואפת לשים אותנו במרכז. את החיים שלנו, המקצועיים והאישיים, את ההתנהלות שלנו, הבחירות שלנו ושביעות הרצון שלנו.

בסדנא כל אחד מאיתנו ישתמש בכלי העיצוב האסטרטגי של Designit כדי לפתור את האתגר שלו בעבודה.              

ואם פחות בא לכם לשים את עצמכם במרכז העבודה בסדנא – זה בסדר גמור. מנחי הסדנא ישמחו לחלוק איתכם בכל מקרה את הכלים שלהם, כדי שתוכלו להוסיף אותם לארגז הכלים המקצועי שלכם.

הסדנא מתקיימת פעמיים במהלך ימי הפסטיבל, כאשר בכל פעם ישתתפו בה עד 35 אנשים.

 

 

למה זה טוב לנו?

אנו תמיד שואפים להעלות עוד את רף העיצוב בישראל ולהפוך לשחקנים גלובליים. הגעתו של OFFF לארץ מהווה דריסת רגל משמעותית בשוק הגלובלי ומציגה את ישראל לשוק העיצוב הבינלאומי. קיומו של הפסטיבל המפורסם כאן, בתל אביב, שם את ישראל על מפת העולם ומאפשר לנו חשיפה אדירה בפני חברות ענק כמו אדובי ופייסבוק, שיקחו גם הן חלק בפסטיבל.

בנוסף, עצם קיום הפסטיבל בישראל מבטא את ההבנה שקורים כאן דברים מעניינים בתחום העיצוב. ההבנה הזו כנראה הולכת ומחלחלת ברחבי העולם ואנחנו יכולים רק להרוויח מזה. הרווח שלנו הוא בעצם כפול: אנחנו גם נזכה לארח כאן בארץ אירועים בינלאומיים, וכך גם נזכה לחשיפה נרחבת יותר בפני אנשי מקצוע מהעולם.

 

הפסטיבל לא מיועד רק לאנשי מקצוע מנוסים. גם אם אתם סטודנטים למקצועות העיצוב, אתם לגמרי תוכלו למצוא את עצמכם שם! תגיעו, תפגשו אנשים חדשים מהארץ ומהעולם. מי יודע לאן זה יכול להוביל…

השתתפות באירועים מהסוג הזה מעוררת מאוד את הרצון לעשות וליצור. אז קחו בחשבון שכנראה שתצטרכו לפנות לעצמכם איזה כמה ימים אחרי הפסטיבל כדי לממש ולבטא את כל ההשראה שצברתם! נתראה שם!
למידע נוסף היכנסו לאתר האירוע



אהבתם את הפוסט? אולי תאהבו גם את עמוד הפייסבוק שלנו, אנחנו מעלים טיפים יומיים על נושאים שמרגשים אותנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הוספת תגובה בפייסבוק