אז עיצבנו מחדש את האתרים של: הבימה, מוזיאון תל אביב, איקאה, רב חן והבארבי (האקתון Recreate)

הצטרפו לקהילה ותשארו מעודכנים

אז עיצבנו מחדש את האתרים של: הבימה, מוזיאון תל אביב, איקאה, רב חן והבארבי (האקתון Recreate)

פעם בחודש יש לנו האקתון לבוגרי תוכניות הלימודים שלנו. הבוגרים שלנו עובדים על API שבחרנו מראש או מוצמדים לחברות סטארט אפ בתחום.

אנחנו מארגנים וממנים את האירועים האלה על בסיס קבוע כדי לאפשר לבוגרים להתנסות בעבודת צוות אל מול פרויקטים ולקוחות אמיתיים וכמובן לרכוש עוד ניסיון חשוב. המטלות שהם מקבלים מתוכננות בקפידה כדי לאפשר להם לקבל ערך בזמן קצר יחסית.

הפעם החלטנו להנות עד הסוף וללכת על משהו שונה ומעניין – עשינו רשימה של אתרים שאנחנו חושבים שיכולים להנות מייצוג מרשים יותר ברשת וביקשנו מהבוגרים לאפיין ולעצב אותם מחדש.

היה סופר-קול ומאוד מהנה והתוצאות לפניכם. שימו לב שלצוותים היו פחות מ-7 שעות לאפיין ולעצב מחדש את האתרים (וחלקם אף יצרו מיתוג חלופי).

נשאר רק להגיד להבימה, איקאה, רב חן, מוזיאון תל אביב לאומנות והפילרמונית – בבקשה!

עיצוב מחדש לאתר הבארבי – מאפיינת: שירן רונן, מעצב: בן שנפר

בהאקתון החלטנו לאפיין ולעצב מחדש את האתר של הבארבי – בית ליוצרים ישראלים. החלטנו לבנות להם בית חדש, מתוך מחשבה על ויז'ואל וחוויה, והייתה הרבה עבודה מהיסודות. מתוך הבנה ברורה שהתהליך החווייתי של בחירה וקניית כרטיס להופעה צריך להתחיל כבר באתר, החלטנו ללכת על עיצוב חדשני, עם הרבה נדל"ן ליוצרים, תהליך עקבי וברור, וליצור חוויה רציפה מרגע רכישת הכרטיס ועד ההגעה להופעה.

עיצוב מחדש ללוגו הבארבי


 

עיצוב מחדש לאתר איקאה – מאפיין: שחר צדיק, מעצבת: נועה ארי

איקאה הוא מותג שמאוד מזוהה עם חווייה של רכישה בחנות הפיזית. כשאתה הולך לקנות באיקאה אתה רואה את הרהיטים כבר בסביבה שמדמה חדרים מעוצבים לדוגמא ולא מנותקים מקונטקסט, ואפשר לראות את זה גם במגזין המודפס שלהם. בתירגום לחוויה הדיגיטלית, ביקשנו לשמור על הקו הזה – ולכן החלטנו שהצפה של תמונות רחבות של חדרים מעוצבים עם מספר מוצרים בניגוד לתמונות בודדות של המוצרים, הוא הקונספט המתאים לאתר של איקאה.


 

עיצוב מחדש לאתר הבימה – מאפיינת: הילה בלאן, מעצב: עמנואל מן

עשינו אפיון ועיצוב מחדש לאתר של הבימה, במטרה להפוך את התמצאות באתר להרבה יותר קלה ובעיקר חוויתית. היום יש אתר מאד עמוס ומבולגן והיה חשוב לנו למקד את הצרכים של המשתמשים. הגענו למסקנה כי ישנם 2 סוגי משתמשים: אלו שרוצים לרכוש כרטיסים, ואלו שרוצים לקבל מידע. לאחר שהגענו למסקנה הזו אפינו ועיצבנו מחדש את דף הבית בהתאם.


 

עיצוב מחדש לאתר הפילהרמונית – מאפיינת: קסניה קפלן, מעצבת: נטלי חן

באפיון של אתר הפילהרמונית החלטנו להדגיש את ה-star quality של הסולנים והמנצחים כאלמנט מוביל באתר. בנוסף, חשוב היה לנו להבליט את סדרות הקונצרטים ואת סוגי המנויים השונים כדי ליצור אתר מכירתי מושך ונגיש, בשפה ויזואלית נקייה, בצבעים של שחור וזהב.


 

עיצוב מחדש לאתר רב-חן – מאפיינת: יעל ססמן, מעצבת: קרן זוהר

 

שני הדברים שהנחו אותנו בעבודה על עמוד הבית של אתר הרב-חן, היו לשפר משמעותית את התהליך של איתור סרט רלוונטי ורכישת כרטיס בקלות ובנוחות, וכן הצפת תוכן להעשרת דף הסרט – התוכן במקרה הזה הוא המלך.

עיצוב מחדש לאתר רב-חן – עמוד אודות סרט


 

עיצוב מחדש לאתר מוזיאון תל-אביב לאומנות – מאפיינת: יוליה סצ'קובה, מעצב: אלעד כהן

המטרה העיקרית בעיצוב מחדש לאתר מזיאון תל אביב לאומנות, מבחינתנו, הייתה לשמור על עמוד בית בהיר וברור, ולהקל על המשתמשים למצוא את המידע והשירותים שהם צריכים. לדוגמא, מידע על תערוכות ואירועים, רכישת כרטיסים וביקור במוזיאון. עיצבנו מחדש גם את הניווט הראשי באתר, ושמנו דגש משמעותי יותר על האפשרות לקנות מנוי, שכן זהו מנוע כלכלי משמעותי עבור המוזיאון.


תודה לכל המשתתפים

הלחץ וההתרגשות במהלך היום מורגשים, כולם עובדים קשה כדי להגיע לפתרון נכון יותר (לפי המטרות שהגדרנו). אנחנו גאים בתוצאות וגאים עוד יותר בבוגרים שלנו שמגיעים כל פעם עם רוח קרב והמון מוטיבציה (וחיוך). החיבור בין בוגרים וותיקים יותר לבוגרים חדשים תמיד מחמם את הלב.

אם אתם תלמידים שלנו – אל דאגה גם התור שלכם יגיע. נתראה בהאקתון הבא!

 

אהבתם את הפוסט? אולי תאהבו גם את עמוד הפייסבוק שלנו, אנחנו מעלים טיפים יומיים על נושאים שמרגשים אותנו.

תרגישו בבית, תישארו לקרוא פוסט נוסף:

אין תגובות

הוסף תגובה

להיות חלק מקהילה מקצועית – למה זה טוב, ואיך עושים את זה כמו שצריך?

© Create 2015. כל הזכויות שמורות.