כלים

באיזה פלאגינים לסקצ' הכי שווה להשתמש

גל רוננה | 8 במאי 2017

על מעלותיה הרבות של תוכנת סקצ' דיברנו רבות.
אם בכל זאת זו הפעם הראשונה שאתם קוראים על התוכנה, אנחנו ממליצים בחום לקרוא קודם את הכתבה "למה עברתי לסקצ' ואיך עושים את זה ממש עכשיו" או את הכתבה "פוטושופ, זו לא את זה אני".

מלבד העובדה שסקצ' היא בשורה שהצילה מעצבי דיגיטל רבים מגזירת הפוטושופ, היא גם כוללת בתוכה מאות פלאגינים שנותנים למעצבים מגוון אפשרויות לייעול העיצובים שלהם בצורה האופטימלית ביותר לפרויקט עליו הם עובדים. בכדי שלא תלכו לאיבוד בתוך שלל האופציות הכנו עבורכם רשימה שתעזור לכם להתפקס על הפלאגינים הטובים ביותר לסקצ' שתוכלו להשתמש בשלבים שונים של מעגל העיצוב בכדי להעלות את הפרודוקטיביות של העבודה עם התוכנה.

Launchpad

פלאגין מבית אנימה שיצא ממש עכשיו וגם – גאווה ישראלית אדירה! Launchpad הופך את סקצ' לפלטפורמה דרכה ניתן להעלות דף נחיתה של ממש באופן ישיר, ללא שורת קוד אחת, דרך סקצ'. דפי הנחיתה יכולים לכלול גם טפסים והתחברות לדומיין פרטי ואפילו האתר של הפלאגין נבנה באמצעותו.

להורדת הפלאגין לחצו כאן

Auto-Layout

פלאגין נוסף מבית אנימה מאפשר עיצוב רספונסיבי עם סקצ'. הוא יוצר Overview של כל הבורדים עבור כל גדלי המסכים, מה שהופך את ההתאמה לרזולוציות שונות להרבה יותר מהירה וקלה. בעזרת הפלאגין ניתן גם להחליט איזה אלמנט רוצים להשאיר או לשנות על פי בחירתכם.

להורדת הפלאגין לחצו כאן

Sketch Runner

הפלאגין מספק ממשק בעזרתו ניתן לנווט בין כל הארטבורדים, דפים וכדומה וגם בין כל הפלאגינים. לאחרונה התווסף גם פיצ'ר שמאפשר לעדכן או להתקין פלאגינים ישירות מהממשק של ה- Runner מה שהופך את הפלאגין לשימושי אף יותר.

להורדת הפלאגין לחצו כאן

אם כבר מדברים על ניהול פלאגינים, ניתן להשתמש בפלאגין נוסף בשם Sketch Tool Box, כלי שהמון מעצבים אימצו אבל עכשיו אפשר לעשות את כל מה שהוא עושה ישירות גם מה- Runner.

Craft

אחד הפלאגינים המוכרים והידועים מבית InVision שמאפשר לעצב עם דאטה אמיתי ולעבוד על אותו המסמך עם כל חברי הצוות במשותף.

להורדת הפלאגין לחצו כאן

Symbol Organizer

הפלאגין הבא ידאג להשאיר את הסימבולים (=השם המקצועי ל"מאסטר" בסקצ') מאורגנים ומסודרים. לא רק זה שהסימבולים ישארו מסודרים הפלאגין ימחק גם את אלו שלא השתמשתם בהם הרבה זמן.

להורדת הפלאגין לחצו כאן

User Flows

פלאגין שיוצר מעין תרשים זרימה בין הארטבורדים בסקצ'. הכלי מוסיף חיצים באופן אוטומטי בכדי להראות את הזרימה מעמוד אחד לעמוד הבא, ניתן גם לייצר תרשים כולל שיראה את כל ה Flow בעמוד אחד.

להורדת הפלאגין לחצו כאן

Magic Mirror

מאפשר ליצור פרספקטיבות ושינויים בתמונות כאשר גרסת הפרו מגיעה עם פיצ'רים כמו שיפור איכות התמונה פי 4, תמיכה בסימבולים ועוד. מבחינת העלויות של גרסת הפרו יש גמישות בתוכניות כך שהן יכולות להתאים למשתמשים שונים – 1.99$ לחודש בתוכנית שנתית או 2.99$ לתוכנית רבעונית או 3.99 לתוכנית חודשית.

להורדת הפלאגין לחצו כאן

Find And Replace

מכירים את זה שהלקוח ביקש להחליף מילה X במילה Y? במקום להתחיל לחפש אחד אחד את המילה שצריך להחליף ולעבוד קשה הפלאגין הבא מאפשר לתת פקודה שמחליפה מילה אחת במילה אחרת.

להורדת הפלאגין לחצו כאן

Content Generator

לא, לא מדובר ב Lorem Ipsum generator אלא בכלי ליצירת תוכן כפלייס הולדר לכמעט כל נושא שתרצו – שמות, נתונים מספריים, מידע גיאוגרפי, אווטרים, תמונות, תאריכים והרשימה עוד ארוכה.

להורדת הפלאגין לחצו כאן

Color Contrast Analyzer

מחשב את הקונטרס של שתי שכבות ומעריך האם התוכן מתאים לכללי הנגישות בכדי לוודא שהתוכן נגיש. ככל שהעיצוב שלכם יהיה נגיש יותר, כך הוא גם ישפר את חווית המשתמש.

להורדת הפלאגין לחצו כאן

Dynamic Button

עוזר בהתמודדות עם מספר כפתורים במקביל. בעזרת הפלאגין הזה ניתן פשוט לעשות העתק-הדבק ולעדכן את הטקסט, הפלאגין עצמו כבר יעשה את כל השאר.

להורדת הפלאגין לחצו כאן

לסיכום

רשימת הפלאגינים של התוכנה היא כמעט אינסופית! אנחנו מקווים שתמצאו ברשימה שלנו שימוש ושהיא תקל על תהליך העיצוב שלכם.
לרשימה המורחבת של Github עם פלאגינים מועילים לסקצ' ניתן גם להיכנס לקישור הזה.

מכירים עוד פלאגינים מעולים? רשמו לנו בתגובות כדי שכולם יוכלו ליהנות!

אם אתם מתעניינים ורוצים ללמוד עוד ולקבל עדכונים שוטפים על Sketch, אתם מוזמנים לעקוב אחר עמוד הפייסבוק של התוכנה.

אהבתם את הפוסט? אולי תאהבו גם את עמוד הפייסבוק שלנו, אנחנו מעלים טיפים יומיים על נושאים שמרגשים אותנו.

תגובה אחת על “באיזה פלאגינים לסקצ' הכי שווה להשתמש”

  1. סקירת בלגאינים מעולה, מפורט היטיב ישר ולעניין, שאפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הוספת תגובה בפייסבוק